wtorek, 26 kwietnia 2011

Co wybrać do ogrodu – meble drewniane czy plastikowe?

Autorem artykułu jest Ola Kowalska



Każdy z nas chce mieć piękny ogród. Zadbany, wypielęgnowany, bogaty w roślinność, kwiaty, drzewa, ale i nie tylko. Ogród to przecież także meble i inne akcesoria ogrodowe, które tak samo jak w domu meble i dodatki mogą tworzyć wystrój naszego pomieszczenia, a w tym przypadku naszej przestrzeni zewnętrznej.

Główny wybór, jaki mamy to zdecydowanie się na akcesoriów drewnianych lub akcesoriów plastikowych. Oba wyjścia mają swoje wady i zalety. Warto je dobrze rozważyć, zanim podejmiemy decyzję.

Plastik był w modzie jeszcze w ubiegłym wieku. Doceniono jego lekkość, a jednocześnie wytrzymałość. Do głównych zalet zaliczylibyśmy więc łatwość w przechowywaniu i pielęgnacji – nawet zimą. Krzesła i stół ogrodowy wykonane z plastiku można schować do piwnicy, odłożyć na balkon, zawinąć w folię i sięgnąć po nie dopiero latem. Takie meble sę też tanie.

Czy mają więc jakieś wady? Jak powiedziałam na początku plastik w ogrodzie był szałem ubiegłego wieku. Teraz uważany jest raczej za niezbyt elegancki element ogrodu, tanie niekiedy szpecące jego wyposażenie. Mimo udoskonalenia produkcji plastikowych mebli ogrodowych nie są one tak wytrzymałe jak meble drewniane.

Jeśli mówimy więc o trwałości na lata, dobrym i eleganckim wyglądzie ogrodu warto więc pomyśleć o drewnianych akcesoriach ogorodwych. Altance, która latami będzie cieszyć oczy, huśtawce, na której nasze dzieci i ich dzieci będą wesoło spędzać czas, donicach, stołach i krzesłach drewnianych, które nadadzą naszemu ogrodowi niezwykłej wirtuozerii.

Ze względu na nie zawsze nieskie ceny tego typu wyposażenia ogrodowego warto wybrać najlepsze dostępny na rynku produkt, tak by maksymalnie wykorzystać zalety, jakie oferuje. Warto też postarać się o to, by firma, od której akcesoria, altany ogrodowe czy meble drewniane zakupimy, zaoferowała nam także ich instalację. Ponadto powinniśmy też uzyskać informacje dotyczące impregnacji.

Gdy znajdziemy już taką ofertę, warto ją porównać z ofertą mebli plastikowych i pamiętając o tych kilku powyższych czynnikach, wybierzmy to, co dla nas najlepsze.

Znajdż najlepsze meble do ogrodu dla siebie!

---

Altany ogrodowe


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

5 komentarzy:

  1. Drewno jest piękne, ale nie zawsze praktyczne. O drewniane meble trzeba dbać, te łatwiej się niszczą. Ja postawiłem u siebie na meble z technorattanu. Przeglądając sklepy internetowe spokojnie takie znajdziecie. Sprawdźcie sobie choćby sklep https://homegarden.com.pl/meble-ogrodowe i ich meble.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, ze tutaj już musimy sami zdecydować co nam bardziej się podoba. Ja jestem zdania, że świetną sprawą jest na pewno posiadanie dobrych mebli ogrodowych. ja wybrałam te od https://ogrodolandia.pl/ i muszę przyznać, że jak najbardziej doskonale się one sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by nie było to faktycznie jest zawsze dylemat i ja również przed nim stawałam. Mi w samym wyborze bardzo pomogło przeczytanie wpisu https://expodom.pl/jakie-dobrac-meble-do-ogrodu-i-na-taras/ z którego zrozumiałam jakie meble ogrodowe będą dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele zależy od tego jakie meble ogrodowe preferujemy i myślę, że to my sami musimy podjąć właściwą decyzję. Właśnie dlatego ja wybrałam meble ogrodowe od https://ogrodolandia.pl/ i jak najbardziej mogę na pewno je każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń